ام بی ای نیوز:برند ال سی من موقعیت بسیار خوبی در بازار دارد. 20 نمایندگی در تهران و 50 عاملیت فروش در شهرستانها باعث گسترش فعالیتهای برند شده است.
هفتمین نمایشگاه بینالمللی پوشاک ایران "ایران مُد" در سال جاری با حضور برندهای فعال در صنعت مُد و پوشاک ایران برگزار شد. یکی از برندهای حاضر در این نمایشگاه، برند نام آشنای "السیمن" بود. مدیرعامل این برند که این روزها به دلیل فعالیتهای تبلیغاتی خود بیشتر از گذشته برسر زبانهاست دربارهی نمایشگاه میگوید: نمایشگاه بینالمللی پوشاک سالانه فرصت مناسبی را برای برندهای ایرانی فراهم مینماید تا با مخاطبان خود ارتباط نزدیکتری برقرار کنند. همچنین با توجه به تمرکز نمایشگاه بر تعاملات و همکاریهای بنگاه به بنگاه B2B برندها میتوانند ظرفیتها و قابلیتهای خود را بهتر و بیشتر ارائه کرده و فعالیتهای تجاری خود را افزایش دهند که دلیل حضور "السیمن" نیز چنین بوده است.
منصور الیاسی، برند السیمن را این گونه معرفی میکند: در خصوص معرفی "السیمن" باید بگویم که ما 30 سال است که مشغول به فعالیت به صورت تخصصی در زمینه پوشاک آقایان هستیم و تمامی محصولات مورد نیاز برای داشتن یک پوشش مناسب و خاص را در سبد محصولی خود برای آقایان در ردهی سنی 20 تا 60 سال را داریم.
در رابطه با توانمندی برندهای ایرانی در ارائه تولیدات باکیفیت الیاسی میگویند: شاید برخی از مردم ندانند که برندهای ایرانی توانایی تولید برابر با برندهای مطرح اروپایی را دارند و تنها این حرف را یک ادعا بدانند اما برند "السیمن" به عنوان یک نمونه از برندهای فعال و قدیمی در این عرصه گواهینامهی SGS را دارد که بسیار سخت به برندها اعطا میشود. اما داشتن آن تضمینی است بر کیفیت تا آنجا که برندهای دارای این گواهینامه تایید توان تولید برای برترین برندهای اروپایی را دارند. به همین دلیل است که من فکر میکنم مردم بهتر است با کمک شما اطلاعات بیشتری از توانمندی تولیدکنندگان ایرانی کسب نمایند و به برندهای ایرانی اعتماد کنند.
در رابطه با توان تولید و مشکلات آن از الیاسی که صاحب بزرگترین کارخانهی تولید پوشاک صنعتی در ایران است سوال کردیم و او گفت:
ما سالهاست که در بازار حضور داریم و با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کردهایم در حال حاضر برند ما موقعیت بسیار خوبی دارد 20 نمایندگی در تهران و 50عاملیت فروش در شهرستانها داریم اما آنچه در صدد دستیابی به آن هستیم این است که توان خرید از برندمان را برای تمامی اقشار جامعه گسترش دهیم و دو عامل کار را برای ما سخت میکند. اولین مشکل ما قیمت مواد اولیه است که بهای تمام شدهی محصولات باکیفیت را بالا میبرد. اگر دولت تمهیدی میاندیشید که تولیدکنندگان بتوانند مستقیما مواد اولیه وارد کنند و واسطهها به این شدت بهای مواد اولیه را گزاف نمیکردند ما میتوانستیم سطح وسیعتری از جامعه را مورد پوشش قرار دهیم البته ما در سیاستهای برند السیمن با برگزاری جشنوارههای متعدد و تخفیف تلاش میکنیم تا امکان دستیابی را برای عموم مردم فراهم سازیم اما با کمک دولت میتوان این مشکل را ریشهای تر حل کرد.
مشکل دوم سود بالای تسهیلات بانکی است که باردیگر بر بهای تمام شدهی محصول ما تاثیر میگذارد. مردم ما انتظار دارند زمانی که از یک برند ایرانی خرید میکند هرچند برند با کیفیت و هم سطح برندهای اروپایی باشد قیمتی ارائه دهد که با توان مالی و تورم جامعه قابل پرداخت باشد به همین سبب است که ما نیاز داریم دولت با ما همکاری بیشتری داشته باشد.
از آالیاسی راجع به دلیل حضور پررنگ این روزهای برند در تبلیغات پرسیدیم و او در این زمینه پاسخ دادند: ما در "السیمن" با وجود تمام سختیها همیشه تلاش کردیم پیشرو باشیم و اینبار همکاری صدا و سیما نیز سبب شد تا گام بلند دیگری برداریم و راه را برای حضور برندهای پوشاک در تلویزیون باز کنیم. ما در السیمن اعتقاد داریم هرچه محصول و ارزشهای آن به مخاطب بهتر و بیشتر معرفی شود رغبت و اعتماد او به استفاده از آن نیز بیشتر خواهد شد. به همین دلیل آغازگر این راه بودهایم.
mbanews.ir- نرگس فرجی