ام بی ای نیوز: رونمایی از لوگوی به روز شده گوچی در فیسبوک سر و صدای زیادی را میان کاربران اینترنت به پا کرد.
لوگوی جدید از مجموعه پاییز یا زمستان آتی برند در سال ۲۰۲۰ میلادی خبر می دهد.
از نظر برخی کاربران، این برندینگ غیر عادی که بر روی همه لباس های مجموعه دیده خواهد شد، شبیه به دستخط یک کودک خردسال است.
این فونت ویژگی های یک «دستخط خرچنگ قورباغه، بدخط و شتابان» را دارد که پر از لکه و ناهماهنگی است و روز های کودکی را به یاد طرفداران برند می آورد.
این حرکت باعث بروز ناآرامی در میان بسیاری از کاربران رسانه های اجتماعی شده و حتی جرقه یک ترند را میان کاربران رسانه های اجتماعی در ویتنام زده است که بر این اساس آن ها با تغییر تصاویر پروفایل خود، نوشته ای دست نویس را به سبکی مشابه نمایش می دهند.
این برند لوکس همچنین پوسترهای تیزر متعددی را با شعار «طوری غوغا به پا کنید که انگار کودکی پنج ساله هستید» منتشر کرده که از جشن تولدهای بچه ها الهام گرفته است.
کمپین جدید گوچی، محصول ایده پردازی رئیس خلاقیت برند، الساندرو میشله، علاوه بر این شامل دعوتنامه هایی برای برگزاری یک رویداد خاص می شود که ظاهرا به دعوتنامه های جشن تولد شباهت دارد اما در اصل متفاوت از دعوتنامه هایی است که بچه ها برای دوستانشان می نویسند.
این طراحی جدید لوگو تفاوت زیادی با لوگوی معمولی و همیشگی گوچی دارد که البته ظاهرا تر و تمیز تر و یکنواخت تر است. هویت تازه ظاهری بازیگوش تر و جوان تر را به نمایش می گذارد که می توان تفسیری از آن را در لباس های مجموعه جدید یافت.
مرضیه فروتن