• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

03/11 1399


ام بی ای نیوز:
خانه مد زاداری یکی از برندهای فعال در صنعت پوشاک است که عنوان می‌کند نه تنها در دوران کرونا متضرر نشده بلکه با افزایش مخاطب نیز روبرو شده است. ام بی ای نیوز گفتگویی را با آزاده عسگری مدیر برند این مجموعه داشته که در ادامه می‌خوانید.



درباره علل پیدایش برند زاداری برایمان بگویید؟

خانه مد زاداری با هدف احساس نیاز به برندسازی شخصی برای آقایان به وجود آمده و‌ هدف اش در طراحی کت و شلوار بیشتر موطوف به داشتن استایل شخصی است. از آنجایی که توجه به این موضوع کمتر دیده شده بود، ایده شکل گیری این مجموعه به وجود آمد.



گروه مخاطبان زاداری چه کسانی هستند؟

با توجه سبک طراحی زاداری، بخشی عمده‌ای از مخاطبان زاداری آقایان بین ۳۵ تا ۴۵ سال صاحبان مشاغل و یا مدیران ارشد سازمان‌ها که بیش از سایرین به استایل خود اهمیت می‌دهند و البته مشاهیر هستند.



درباره مزیت برند برایمان بگویید؟

متریال اروپایی و پارچه‌هایی از بهترین برندهای مطرح دنیا به همراه دوخت سفارشی و دست دوز از الزامات زاداری است. همچنین امکان شخصی دوزی بر اساس سایز و اندام هر فرد و طراحی بر اساس برند فردی شخص از دیگر ویژگی‌های این مجموعه هست. همه این مزایا به همراه سرویس‌های vip در شوروم خصوصی، فروشگاه و امکان سایزگیری در مکان مشتری این خدمات را کامل‌تر می‌کند.



از این تغییرات برایمان بگویید و بفرمایید کرونا چه تاثیری بر روی کاری شما داشته است؟

از آنجایی که سرویس و خدمات ما همیشه به صورت اختصاصی و وی ای پی ارائه می‌شده، لذا رفتار مخاطب با علم به اینکه در این مجموعه پروتکل های بهداشتی رعایت می شود، تغییری نکرده و این مجموعه دچار بحران ناشی از ویروس کرونا نشده، و حتی خوشبختانه افزایش مخاطب هم داشته است. زیرا در موقعیتی که سازمان‌ها راهکار تعدیل نیرو رو به دلیل کاهش هزینه ها انتخاب کردند، ما در خلاف جهت جریان جاری به افزایش نیروی انسانی در بخش‌های مختلف از جمله فروش، مشتریان و ویژوال آرت روی آوردیم و سعی کردیم تا این بازار کوچک باقیمانده از این بحران را از آن خود کنیم و بسیار هم موفق بودیم.



آیا برای هم صنفان خود جهت خروج بحران پیشنهادی دارید؟

ایجاد زیر ساخت‌های مدیریتی، خدمات چند جانبه، دیتاهای سازمان یافته و آموزش پرسنل بهترین راه حل برای مدیریت بحران هست.

پیشنهاد می‌کنم از همین امروز روی نیروی انسانی خود سرمایه گذاری کنند و بیشتر از فروش به برندینگ مجموعه خود بها دهند. و اگر تا کنون این کار را نکرده اند این فرصت را به برنامه ریزی برای زمان بعد از بحران اختصاص دهند.





mbanews.ir-آرش فرزاد
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود