ام بی ای نیوز: ایجاد 240 شعبه در 100 شهر دارای بالای 100 هزارنفروتولید بیش از 200 نوع کفش در برند ملی ازجمله اقداماتی است که کفش ملی درجهت تحول جایگاه برند خود استارت زده است.
به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی ملی، در کمپین بزرگی که فاز نخست آن در حال حاضر در 100 شهر کشور آغاز شده افزایش تعداد شعب و تولید و ارائه ی کفش در انواع مختلف با ضمانت سه ماهه قابل تعویض و بازگشت ازجمله اقداماتی است که برای توسعه و تحول این برند نوستالژیک انجام شده است.
همچنین درشرایط کرونا و ضرورت ایجادشده جهت افزایش خریدهای اینترنتی این مجموعه اقدام به راه اندازی فروشگاه های آنلاین 24 ساعته برای فروش محصولات خود کرده است که برای نخستین بار در بازه زمانی 24 ساعت کفش سفارش داده شده برای مشتری در هرکجای ایران که باشد ارسال می شود.
کمپین درفاز نخست که هدف اصلی آن شهرهای بزرگ و شهرستانهای بالای 100 هزارنفر بوده مورد استقبال قرارگرفته و حتی برخی شهرهایی که میزان جمعیتشان از این تعداد نیز پایینتر بوده تقاضای احداث شعبه و نمایندگی داشتند. تا پایان سال نیز از فضاهای مختلف رسانه ای برای پوشش دهی پیام های کمپین استفاده می شود تا تغییر و تحول جایگاه برند کفش ملی درنزد مخاطبان به شکل مطلوبی ارتقا پیدا کند.
لازم به ذکر است مواد اولیه استفاده شده درتولید و تهیه انواع کفش کاملاً ایرانی است و برخی کارخانجات تولید چرم در تبریز و... مذاکراتی برای تامین مواد اولیه مرغوب و ارائه ی کالای با کیفیت انجام شده است.
با توجه به اینکه درحال حاضر کارخانجات کفش ملی تعطیل شده اند لذا همکاری با برخی برندهای داخلی معتبر نظیر نوین چرم و تامین کننده های مطرح که حتی تولیداتشان قابل رقابت با کفش های ترک وارداتی هستند در دستورکار قرارگرفته است.
حفظ کیفیت تولید در این دوره تحول برند به عنوان خط قرمز مجموعه محسوب می شود و همچنین پایین نگه داشتن قیمت ها تاحدممکن ازجمله رویکردهایی است که مورد نظر قراردارد.
در راستای تغییراتی که انتظار می رود انجام شود در کمپین اهدافی برایش تعیین شده که در مرحله نخست ایجاد رغبت خرید نزد مخاطبان است، به این معنی که پیام های تبلیغاتی بتواند مخاطبان را به فروشگاه کفش ملی بکشاند و درمرحله بعد که از اهمیت بالایی برخوردار است تنوع در طرح و رنگ و مدل های به روز است که بتواند مشتری را نسبت به انتخاب و خرید متقاعد کرده و درفروشگاه نگه داشته و فروش محصول محقق شود و البته مرحله بعدی ایجاد مشتریان وفاداراست که نتیجه همه ی فعالیتهای برندینگ درآن مرحله رخ می دهد.
در این مسیر ممیزی هایی نسبت به استراتژی سابق صورت گرفته که بایستی مرتفع شود، نظیر: تنوع بیش از حد، قدیمی بودن مدلها و به عنوان نمونه محصولات مشابه داخل فروشگاه ها زیاد هست که بایستی در این زمینه اصلاحاتی انجام شود.
روابط عمومی کفش ملی، تبلیغات در رسانه های مختلف را برای اطلاع رسانی را بسیار موثر ارزیابی کرده و دراین مسیر از همه ی اشکال صنعت تبلیغات برای ارائه ی پیام استفاده خواهد کرد.
-mbanews.irمریم غضنفری