ام بی ای نیوز: با کمی تلاش و استقامت می توان به دل ها راه یافت.
از جمله معدود موجوداتی که این حرف را جدی گرفته اند، می توان به سگی از برزیل اشاره کرد. او برای خود کار پیدا کرد، به فرزندخواندگی پذیرفته شد و فقط با حضور به هم رساندن در میان کارمندان و مدیران هیوندای و نمایش ویژگی های خود توانست به شهرت فراوانی نزد عموم مردم دست یابد.
اوایل سال جاری میلادی، کارکنان یکی از نمایندگی های اصلی هیوندای متوجه پرسه زدن سگی اطراف فروشگاه شدند. ابتدا، فکر کردند این شرایط موقتی است و این توله سگ به دنبال شادی به جای دیگری نقل مکان می کند اما با گذشت زمان، یک چیز مشخص شد و همگان فهمیدند که او قصد ماندن در آن جا را دارد. بنابراین به او اجازه دادند که در حوالی نمایندگی مذکور پرسه بزند.
مدیران نمایندگی نام «توسکان پرایم» را بر روی این سگ مهربان نهادند و او را استخدام کردند. آن ها حتی به او آی دی کارت مخصوص خودش را دادند، دست به تامین جا و غذای مناسب برایش زدند و وی را زیر پر و بال خود گرفتند.
با وجود پذیرش فرزند خواندگی در ماه مه، داستان استخدام این سگ تازه اوایل این هقته پس از انتشار رسمی تصاویری حاکی از به خدمت گرفتن او به عنوان «مشاور حرفه ای» (pawfessional consultant) در حساب اینستاگرام نمایندگی هیوندای در برزیل، دهان به دهان در میان مردم گشت.
به گفته مدیران و کارمندان نمایشگاه، ابتدا قرار بود که فقط به این سگ پناه داده شود اما توانایی او در زمینه سلام کردن، برقراری ارتباط و تعامل با مشتریان باعث شد تا او پیشرفت کند.
مدیر نمایشگاه، امرسون ماریانو، در مصاحبه با برنامه خبری «تاپ موتورز» برزیل گفت که بازخورد مشتریان نسبت به حضور او در نمایشگاه بسیار مثبت بوده است. در ادامه به لطف حضور این سگ و «طبیعت بسیار دلسوزانه و رام شدنی» وی، نسبت به گذشته فضای بهتری بر نمایندگی حاکم شد.
ماریانو در ادامه خاطرنشان کرد که بسیاری از مشتریان حتی پس از خریدن خودرو نیز فقط برای خوش و بش با سگ و هدیه دادن به او باز هم به نمایشگاه مراجعه می کنند.
ماجرا از یک شب بارانی شروع شد. مدیر نمایشگاه دلش برای این سگ ولگرد سوخت. او را به داخل دعوت کرد و برایش آب و غذا آورد.
ماریانو فورا به سگ دل بست و به اعضای هیات مدیره پیشنهاد داد که توسان (نام انتخابی برای این سگ) را به عانون جادوی فروش بپذیزند.
از این ها گذشته، شرکت همیشه با حیوانات خانگی رابطه ای دوستانه داشته است، در نتیجه هیوندای تصمیم گرفت تا این ایده را عملی کند، به خصوص در این وضعیت که با شرایطی بغرنج تر از گذشته از لحاظ تعداد زیاد حیوانات رها شده رو به رو هستیم.
توسان پس از فرزندخواندگی، برای انجام واکسیناسیون لازم و ضروری به یک پزشک سپرده شد و حالا دیگر نه فقط عضو واقعی تیم هیوندای شده است بلکه انتظار می رود که در یک کمپین تبلیغاتی ملی برای هیوندای نیز بدرخشد.
مرضیه فروتن