• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

06/29 1399


ام بی ای نیوز:
کبریت توکلی برای مهار کرونا با تبلیغات روی بسته های بی خطر کبریت ها پیام همدلی و همراهی این مجموعه را یکبار دیگر به مخاطبانش گوشزد کرد.

در بسیاری ازجنبه های تبلیغات نظیر دیجیتال و محیطی و... شاهد هستیم براساس رویکرد مسئولیت اجتماعی، سازمانها نسبت به رویدادهای جامعه بی تفاوت نبوده و درطراحی کمپین های تبلیغاتی و حتی برخی مناسبات درون سازمانی اقدامات موثری در راستای این رویدادها پوشش داده اند.

کبریت توکلی با حدود 102 سال قدمت درعرصه ی کسب و کار و تولید، اکنون درشرایط کرونایی که همه دنیا را فراگرفته، پیام ها و تصاویر مرتبط با مقابله با کرونا و پیام تشکر از کادر درمان را روی بسته های کبریت درج کرده و با نمایش تصویر ماسک روی بسته بندی انواع کبریت نسبت به این معضل جهانی بی تفاوت و منفعل نبوده و از مخاطبان دعوت کرده تا پروتکل های بهداشتی را برای گذار بی خطرتر از این بحران رعایت کنند.

"حسین علی توکلی کبریت ساز" مدیرعامل شرکت کبریت توکلی، ضمن اظهار مطلب فوق افزود: واکنش به موضوعات روز و مسائل مهمی که در جامعه مطرح می شود در برنامه کاری مجموعه به عنوان موضوعی روتین تبدیل شده و طراحان و استراتژیست ها همواره فکرهای تازه ای برای رویارویی با موج ایجاد شده در جامعه داشته و واکنش های متناسب با آن را رقم می زنند.



مسائل روز جامعه دغدغه برند 102 ساله توکلی

چنانچه درسالهای گذشته که موضوع تغییر نام خلیج همیشه فارس به عنوانی جعلی دیگر مطرح شده بود، "توکلی پدر" اقدام به تهیه ی نقشه ها و اسناد و ارسال آنها به موسسه بین المللی نشنال جفرافی کرد و به عنوان یک مخاطب ایرانی نسبت به این موضوع بی تفاوت نبوده و در روی بسته های کبریت نیز با صرف هزینه این مدارک چاپ شد.

حتی موضوعاتی نظیر بحران آب و... از دیدگاه ما دور نمانده و نسبت به همه ی آنها حساسیت به خرج داده شده و بسته بندی کبریت به عنوان یک رسانه توانسته این موضوعات را به خوبی به مخاطبان انتقال دهد.

وی درادامه درمورد فعالیت های مارکتینگی که توانسته این شرکت را بیش از یک قرن زنده و فعال نگه دارد گفت: همیشه صداقت و رفتار محترمانه با مشتری و سایر بخش هایی که به هرشکلی با ما همکاری دارند، مدنظر قرار داشته و البته بازخوردهایی که دریافت کردیم نشانه ی موفقیت چنین تفکری بوده است که همیشه قدردان آن بودیم.



نوآوری در کنار اصالت

اما در کنار همه ی اینها سعی کردیم همراه با شرایط جامعه نوآوری هایی را در تولید انواع کبریت متناسب با نیاز جامعه ایجاد کنیم، به عنوان نمونه تولید انواع کبریت های رنگی با چوبهای بلند که برای روشن کردن شمع روی کیک تولد مناست است و همچنین قابل استفاده در شومینه از آن جمله بوده است و نیزتغییراتی که دربسته بندی های کبریت صورت گرفته و از شکل سنتی و کلیشه ای خارج شده و همچنین برای نخستین بار در دنیا کبریت با خاصیت دودزایی تولید کردیم و ثبت اختراع شده.


این محصول برای تشخیص گاز 2co طراحی و تولید شده و اصلا قابل اشتعال نیست برای مصارف خانگی و همچنین دیگ های بخار قابل استفاده بوده که اگر در شبکه جایی مسدود شده باشد با تولید دود توسط این کبریت تشخیص داده می شود. این در حالی است که طی سالها شاهد بودیم تعداد زیادی از افراد به خاطر استنشاق گاز 2co جان خود را از دست می دهند.


وی درمورد پروژه های تبلیغاتی برند توکلی گفت: هرسال تبلیغات تلویزیونی داریم اما با توجه به هزینه های سرسام آوری که این دست از تبلیغ دارند ترجیح دادیم درشبکه های اجتماعی همراه مخاطبانمان باشیم و اطلاع رسانی کنیم. همچنین تبلیغات محیطی که نسبت به تعداد بازدید هزینه های تبلیغات به صرفه نیستند.

با توجه به نوع فعالیت مجموعه، خود کبریت توکلی نوعی رسانه است که برخی شرکت ها درخواست درج پیام تبلیغاتی شان را روی آن دارند که نمونه های نفیسی در این رابطه تولید کردیم و به درج آگهی روی بسته بندی های متنوع اقدام شده.

وی راز ماندگاری صد ساله کبریت توکلی را در انجام ندادن برخی کارها دانست که تاثیر زیادی د رحفظ پرستیژ و هویت و شخصیت برند آن داشته است و تصریح کرد شرکت ها پس از 30 سال فعالیت تنها راهکار بقایشان انجام دادن یک سری کارها نیست بلکه وارد نشدن به برخی مسائل و خودداری از انجام آنها، راهکار مناسب تری است که تجربه ثابت کرده است.



کرونا فرصتی برای مصمم تر شدن

بحران کرونا اما در این مجموعه نیز به عنوان فرصتی تلقی شده تا مصمم تر و با اراده تر نسبت به قبل ادامه فعالیت داشته باشد وی با تاکید به این موضوع که همکاری با شرکت کبریت توکلی کار راحتی نیست افزود: ضوابط و اصولی وجود دارد که دیسیپلین خاص کاری ما را تشکیل می دهد و رعایت آنها لازم و ضروری است به عنوان نمونه در دوران کرونا اقدام استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی از اهمیت بارزی برخوردار بوده و همچنین تب سنجی و سنجش اکسیژن خون تمامی پرسنل در این دوره در هنگام ورود هر روز انجام شده.

او حفظ نیروی کار در دوران بحران و ورود به تولید محصولات جدید با حفظ اصالت کبریت را درشرایط مختلف شاخصه ی مدیریت صد ساله ای عنوان کرد که نسل به نسل از پدر به پسر رسیده است.

لارم به ذکر است نسل اول توکلی که این صنعت را وارد کشور کرده عنوان توکلی را برای نام خانوادگی انتخاب کرد تا توکل به خدا سرلوحه ی فعالیت هاشان بوده و همچنین پسوند کبریت ساز در نام خانوادگی همیشه یادآور زحماتی باشد که نسل های قبل برای استمرار این صنعت متحمل شدند.




-mbanews.irمریم غضنفری

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود