• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

10/29 1399


ام بی ای نیوز: جذب مشتریان وفادار با کاهش قیمت­ها

 با کاهش قیمت خواربار، نرخ سود ناخالص تلفیقی 66 واحد افت پیدا کرد. والمارت همچنین در تلاش برای پاسخگویی به تقاضای بی سابقه مشتریان، دست به استخدام بیش از 235 هزار نفر همکار جدید طی مدت سه ماه زد. تلاش های جدید این شرکت فقط محدود به پاسخگویی به تقاضا­ها نمی­شود بلکه توسعه خدمات تحویل کالا و چندین وظیفه دیگر را در بر می­گیرد که در گذشته توسط خود مشتریان انجام می­شد.

سود حاصل از تجارت الکترونیک به طور کلی کمتر از تجارت آفلاین است که در آن خریدار پس از مراجعه به فروشگاه و تامین مایحتاج روزانه به خانه بر می­گردد. در مدل تجارت الکترونیک شما طی فرایند تحویل کالا از نیروی کار و تجهیزات خودتان کمک می­گیرید. در مدل خرید سنتی، خریدار برای انتقال اجناس به منزل، از اتومبیل و سوخت مصرفی خود استفاده می­کند. در تجارت آنلاین فشار به خرده فروش وارد می­شود.

با پرداخت سالیانه 98 دلار (معادل ماهیانه 13 دلار) می توان از خدمات طرح وفاداری، شامل تحویل نامحدود و رایگان کالا در همان روز استفاده کرد. از دیگر خدمات این طرح می توان از ارائه تخفیف حین زدن بنزین در پمپ بنزین­های والمارت و دسترسی زود هنگام به «معاملات محصول» (ارائه تخفیف با توجه به تعداد سفارش­های ثبت شده) نام برد.

این اتفاق می­تواند به جبران برخی هزینه­های اضافه شده بابت تجارت الکترونیک، به ویژه مشتریان مواد غذایی، کمک کند. در ادامه تحقق وعده دیرینه والمارت مبنی بر «ارائه قیمت همیشه پایین» به اعتقاد تحلیلگران باید به شرکت فرصت تحکیم رابطه خود با مشتریان را بدهد و به عنوان یک خرده فروش ارائه دهنده قیمت­های پایین، آن را به یک برنده بلند مدت تبدیل کند، هر چند ممکن است به این ترتیب والمارت از بخشی از سهم بازار و سود خود صرف نظر نماید.

اگرچه در حال حاضر نشانه­هایی مبنی بر احتمال تلاش والمارت در راستای جذب مشتریان وفادار آمازون به چشم می­خورد، اما از تلاش متقابل آمازون برای جذب مشتریان والمارت نیز نمی توان چشم پوشید. برای مثال، این غول تجارت الکترونیک در صدد است تا آذوقه مورد نیاز را به دست مصرف کنندگانی برساند که به اندازه مشتریان وفادار خود ثروتمند نیستند. از آن جمله می توان به دانشجویان، افراد زیر مجموعه و ذی نفعان برنامه­های کمکی فدرال اشاره کرد.

با این وجود به گفته برخی تحلیلگران به علت شیوع کرونا، موج گسترده و جدیدی از مشتریان در ماه­های اخیر به سوی فروشگاه­ها یا وبسایت والمارت جذب شده اند.

به طور کلی همه گیری کووید-19 به والمارت کمک کرده است. پیش از بحران، والمارت یک خرده فروش شناخته شده در سرتاسر ایالات متحده آمریکا بود، حالا جایگاه او در میان مردم این کشور ریشه دار تر از قبل شده است.

mbanews.ir-مرضیه فروتن

www.retaildive.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود