• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

10/27 1399



ام بی ای نیوز: لوگوی جدید کیا به شکل یک سری حروف به هم پیوسته حالتی شبیه به یک امضای دستی دارد. این لوگوی جدید در راستای اجرای استراتژی پلن اس برند طراحی و در سال 2020 از آن رونمایی شد.

به گفته این خودروساز کره­ ای، لوگوی جدید نمایانگر آرزو­های شرکت مبنی بر قرار گرفتن در مقام رهبری در آینده است. شعار جدید برند این است: «حرکت و جنبشی که الهام بخش می­شود.»

بر اساس پلن اس، این خودروساز بزرگ بر روی خودرو­های الکتریکی و خدمات مختلف در حوزه حمل و نقل به طور سفارشی برای افراد مختلف در بازار­های محلی مختلف تمرکز می­کند.

در قالب عملکرد شرکت، کیا در گینس یک رکورد جهانی در زمینه «چندین آتش بازی همزمان توسط چند عدد پهباد» را ثبت کرد. برای انجام صد­ها آتش بازی به طور همزمان در یک لحظه از 303 پیرودرون استفاده شد.




mbanews.ir-مرضیه فروتن

www.team-bhp.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود