ام بی ای نیوز: برگرکینگ از هویت برند جدید خود رونمایی و آن را تبدیل به اولین ریبرندینگ پس از گذشت 20 سال کرده است. اعلام این خبر، حکایت از تعهد برند به اولین ابراز و تجلی دیجیتال، اخیرا بهبود در طعم و کیفیت غذا از طریق حذف رنگها و طعم دهنده های مصنوعی از منوی خود و همچنین دادن یک قول و وعده بلند پروازانه به حفظ محیط زیست داشت.
به گفته رافائل ابرو، رئیس بین المللی دیزاین برندهای رستوران در برگرکینگ، دیزاین یکی از ضروری ترین ابزارهایی است که ما برای برقراری ارتباط، ابراز هویت و شرح ارزشها و اعتقاداتمان به آن دسترسی داریم. طراحی نقشی حیاتی در زمینه ایجاد علاقه برای چشیدن طعم غذاهای ما و به حداکثر رساندن تعداد مشتریانمان ایفا میکند. ما در صدد استفاده از هنر دیزاین برای به هوس انداختن مردم، تشویق آنها به آشنایی با کیفیت بالای غذاهای کبابی خود و مهم تر از همه چشیدن طعم فوق العاده عالی این غذاهای هوس انگیز هستیم.
هویت جدید برند برگرکینگ با تصویرسازی مجدد هر یک از عناصر قبلی، در عین تجسم ویژگیهای منحصر به فرد آن، به بازتاب بهتر سفر غذایی برند نیز میپردازد: اشتهابرانگیز، بزرگ و برجسته، جسور، بی پروا و با افتخار درست. لوگوی مینیمالیستی جدید ضمن پاسخگویی بی عیب و نقص به تحول برند در همه دورانها، با یک دیزاین ناب و شسته رفته به میراث برند، یعنی اعتماد به نفس، سادگی و سرگرم کنندگی نیز ادای احترام میکند. رنگهای منتخب با غنای بالا و برجستگی فراوان خود از کباب کردن غذا بر روی شعله آتش در برگرکینگ الهام گرفته شده اند. در ادامه یک فونت جدید با الهام از فرم دایرهای شکل، برجسته و قابل توجه برگرهای برگرکینگ طراحی گردید. شکل ظاهری منحصر به فرد و چشمگیر برگرهای برند توجه همگان را به سوی خود جلب میکند.
مشتریان از ابتدای سال 2021 کم کم چشمشان به هویت بصری جدید برند عادت کرد. در حالی کارمندان رستوران بر یونیفرمهای جدید برگرکینگ صحه میگذارند که بر روی بسته بندیهای جدید لوگوی جدید همراه با تصاویری شاد از مواد اولیه غذاها خودنمایی میکنند.
mbanews.ir-مرضیه فروتن