• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

12/18 1399


ام بی ای نیوز:
دیجی پی در نشست خبری با حضور حامد محمدی مدیرعامل دیجی کالا و هومن امینی دیجی پی از نخستین گزارش رسمی و عمومی خود رونمایی کرد. دیجی‌پی از سال ۱۳۹۷ به عنوان بازوی فناوری مالی
(Fintech) فعالیت خود را در گروه دیجی‌کالا ، بزرگ‌ترین کسب و کار تجارت الکترونیک کشور آغاز کرده است و در سه حوزه، سوپر اپلیکیشن خدمات، خدمات پرداخت و خدمات پرداخت و کیف پول اعتباری به گروه‌های مختلف کاربران خدمات ارایه می‌دهد. لازم به ذکر است، اطلاعات ارائه شده در این گزارش یکم دی ماه 98 تا 30 آذر و مبنای رشد خدمات در قیاس با مدت مشابه گذشته است.



طبق گزارش ارائه شده بالای 1,000,000 نصب فعال سوپراپلیکیشن،15خدمات سوپراپلیکیشن و 23,000,000 + کل تراکنش‌های کیف پول و درگاه پرداخت هوشمند در یکسال دیجی پی بوده‌است. همچنین 3,300 میلیارد ریال میزان کل اعتبار تخصیص یافته به کاربران، 422,000 +ثبت‌نام برای دریافت اعتبار خرید اقساطی در یکسال بوده است. 28,496,599,270 مبلغ کل کش‌بک پرداخت شده به کاربران سوپراپلیکیشن به دیجی پی اختصاص یافته است. علاوه بر این تعداد کش‌بک‌های پرداخت شده در کیف پول کاربران دیجی‌پی تاکنون5/8میلیون بوده که برابر با مجموع جمعیت شهر‌های مشهد ، اصفهان ، شیراز و اهواز بوده است. در ادامه این گزارش آمده پشتیبانی کاربران و عملیات احراز هویت مجموع تماس‌های ورودی کاربران 670,000 +، مجموع تماس‌های پاسخ داده شده: 630,000 و نرخ پاسخگویی به تماس‌های کاربران:94 درصد بوده است.

تعداد کاربرانی که رتبه اعتباری آنها ، بصورت آنلاین بررسی شده 210,000،تعداد کاربرانی که مدارک آن‌ها بررسی و احراز هویت (KYC) شده‌ 140,000،تعداد کالاهایی که کاربران اعتباری خریده اند270,000 در یکسال گذشته بوده است.



هومن امینی، مدیرعامل دیجی‌ پی در این نشست گفت: دیجی پی برای تبلیغات از رسانه‌هایی مانند تلویزیون استفاده نکرده و سعی دارد بیشتر از رسانه‌های دیجیتال و تجربه کابران جهت تبلیغات استفاده کند. در سال آینده برنامه‌های تبلیغاتی جدیدی را اجرا خواهیم کرد.

در ادامه فایل کامل گزارش دیجی پی را ملاحظه کنید.









mbanews.ir- نرگس فرجی

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود