06/25
1397
ام بی ای نیوز: پنجشنبه 22 شهریورماه 1397، در دورهمی دوستانه بادانش پذیران MBA ضمن رونمایی از همکاری درسا با مدرسه کسب و کار ماهان، شاهین فاطمی مدیرعامل گروه چرم درسا از مفهوم کسب علم و به دست آوردن خوشبختی سخن گفت؛ آیا خوشبختی بدون دانش به دست میآید و ثروت برای رسیدن به آن کافی است ؟
چرا کشور ژاپن با منابع ناچیز خود، رتبه اول کشور خوشبخت و موفق جهان را دارد؟ تنها دلیل خوشبختی کشورهای پیشرفته ثروت نیست، بلکه استفاده از دانش و مدیریت داراییهایشان است.
دانش یک جعبهابزار است، ابزاری که در هر کجایی که لازم باشد میتواند برتری ایجاد کند و از فرصتها، مزیت بسازد، هرچه میزان دانش ما بیشتر باشد ابزارهای بیشتری داریم، ابزارهای که به ما کمک میکنند آثار ماندگار خلق کنیم . هر موقعیتی میتواند برای افراد باهوش بستر کسب علم باشد. علمی که در جایگاه درست خود نهتنها پیشرفت فردی ایجاد میکند بلکه باعث توسعه جمع میشود. بلوغ کارآفرینی و برندینگ تنها حرکت کردن بهسوی جلو نیست و هیچ جایگاه شایستهای بدون دانش و اتحاد ساخته نمیشود ما برای رسیدن به قدرت بالاتر باید از تواناییهای فردی، سود جمعی ایجاد کنیم تا بتوانیم محبوبتر شویم و سرزمین سبزتری بسازیم.
چرم درسا در راستای حمایت از دانش برندینگ و توسعه بستر علم در کشور به مدرسه مدیریت ملحق شد تا ضمن انتقال تجربه و دانش برند درسا، دانش پذیران این حوزه را همراهی و حمایت کند.
نرگس فرجي
mbanews.ir
چرا کشور ژاپن با منابع ناچیز خود، رتبه اول کشور خوشبخت و موفق جهان را دارد؟ تنها دلیل خوشبختی کشورهای پیشرفته ثروت نیست، بلکه استفاده از دانش و مدیریت داراییهایشان است.
دانش یک جعبهابزار است، ابزاری که در هر کجایی که لازم باشد میتواند برتری ایجاد کند و از فرصتها، مزیت بسازد، هرچه میزان دانش ما بیشتر باشد ابزارهای بیشتری داریم، ابزارهای که به ما کمک میکنند آثار ماندگار خلق کنیم . هر موقعیتی میتواند برای افراد باهوش بستر کسب علم باشد. علمی که در جایگاه درست خود نهتنها پیشرفت فردی ایجاد میکند بلکه باعث توسعه جمع میشود. بلوغ کارآفرینی و برندینگ تنها حرکت کردن بهسوی جلو نیست و هیچ جایگاه شایستهای بدون دانش و اتحاد ساخته نمیشود ما برای رسیدن به قدرت بالاتر باید از تواناییهای فردی، سود جمعی ایجاد کنیم تا بتوانیم محبوبتر شویم و سرزمین سبزتری بسازیم.
چرم درسا در راستای حمایت از دانش برندینگ و توسعه بستر علم در کشور به مدرسه مدیریت ملحق شد تا ضمن انتقال تجربه و دانش برند درسا، دانش پذیران این حوزه را همراهی و حمایت کند.
نرگس فرجي
mbanews.ir