سوپراپلیکشن اسنپ گزارشی از عملکرد تمام زیرمجموعههای خود طی سال 1400 را با حضور مدیران ارشد سازمان و خبرنگاران رسانههای مختلف منتشر کرد. طبق این گزارش از هر 1000 ایرانی، 22 نفر طی سال 1400 در اسنپ مشغول به فعالیت بودهاند. همچنین براساس صحبتهای بنیانگذاران ؛ «ایاد الکسار» و «محمود فوز» سوپراپ اسنپ از ابتدای کرونا تا 1400، چهاربرابر رشد کرده است.
نتایج کمپینهای 360 اجرا شده توسط اسنپ یکی از بخشهای مهم این گزارش بود. کمپینهای مســتمر هفتگی و فصلی باعث رشــد مســتقیم تعداد سفارشهای هر ســرویس شده و در عین حال درصد استفاده از سوپر اپلیکیشن اسنپ برای این ســفارشها نیز به صورت چشمگیری افزایش داشته است. اسنپ در 1400، 56 کمپین برگزار کرده که 5 عدد از آنها بصورت 360 درجه اجرا شده است. رشد تقریبی سفارشهای سرویسهای سوپراپ پس از اجرای این کمپینها: اسنپ تریپ هتل 145 درصد، اسنپ مارکت 80درصد، اسنپ دکتر60 درصد و... بوده است.
پرکاربردترین سرویسهای سوپراپ اسنپ، درخواست خودرو و سفارش غذا است. اما بالاترین میزان رشد در سوپر اسنپ را سرویس اعتباری تازه معرفی شده داشته است که نزدیک به 4هزار و 800 درصد رشد کرده است.
اسنپدکتر یکی از سرویسهای محبوب سوپراپ اسنپ است. سرویسهای مختلفی در اسنپدکتر به کاربران ارائه شده که «مشاوره پزشکی» و «مشاوره روانشناسی» محبوبترین سرویسهای آن هستند. براساس آمارهای سال 1400، بیش از 189هزار کاربر از خدمات کرونای اسنپدکتر شامل تست یا مشاوره پزشکی استفاده کردهاند. تصاویر بخشهایی از این گزارش را ملاحظه میکنید. برای دریافت کامل گزارش به لینک مراجعه کنید.