05/22
1401
برند ماتینا در راستای افزایش آگاهی مخاطبان نسبت به برند به تازگی ویدیوی را در شبکههای اجتماعی منتشر کرده است. ایده پردازی و اجرای این ویدیو توسط آژانس تبلیغاتی لیمون انجام شده است. برای بررسی این ویدیو گفتگویی با "مونا هادیان مدیربازاریابی و تحقیقات بازار شرکت سمیه" و "صابرقدیمی و احمد صحیحی از تیم لیمون" داشتهایم.
درباره برند ماتینا و مزیت آن نسبت به مابقی رقبا توضیح بفرمایید؟
مونا هادیان مدیربازاریابی و تحقیقات بازار: ماتینا نوشیدنی حاوی تخم شربتی بر پایه آب میوه است که حداقل 25 درصد آب میوه دارد. ماتینا دارای هفت طعم است: پرتقال، آلبالو، انار، موهیتو، آناناس، انبه و هلو. در تولید ماتینا سعی شده از مواد اولیه طبیعی استفاده شود مانند آب میوه طبیعی بصورت کنسانتره، رنگ خوراکی طبیعی، شیرین کننده طبیعی.
برند ماتینا به تازگی ویدیوی را اکران کرده است، این ویدیو با چه هدفی برنامه ریزی شده است؟
مونا هادیان: ویدئوی تولید شده برای ماتینا با هدف اطلاع رسانی و آگاهی از برند با تمرکز بر تنوع طعم ها و وجود آب میوه طبیعی در محصول تولید شده است.
ویدیوی مورد نظر از طریق چه رسانههایی در حال انتشار است؟
مونا هادیان: ویدئو در پیجهای پربازدید اینستاگرام انتشار یافته و بیش از چهار میلیون بازدید داشته است.
آیا برند ماتینا در ادامه مسیر برنامهی جدیدی را در حوزه تبلیغات و مارکتینگ اجرایی خواهد کرد؟
مونا هادیان: حوزه مارکتینگ و تبلیغات جزو لاینفک تولید و فروش محصولات است و قطعا در آینده با کمک آژانس های تبلیغاتی خلاق، پلن های جذابی برای ارتقا جایگاه ذهنی برای این نوشیدنی پرخاصیت انجام خواهد شد
برند ماتینا با چه مسئلهای به سراغ لیمون آمد؟
صابر قدیمی از آژانس لیمون : مهمترین دغدغهی ماتینا، افزایش آگاهی نسبت به برند بود. محصولات ماتینا از میوه ساخته میشود و دنبال راهکاری بودند تا درک صحیحی از ماتینا برای مخاطب به وجود بیاید. ضمنا تمایل داشتند ویدیو در فرم و محتوا دارای خلاقیت باشد و از موتیف های تکرار شونده استفاده نشود.
برای حل این مسئله چه راهکاری ارائه شد؟
صابر قدیمی: برای این موضوع پس از برگزاری سلسله نشستهای اتاق فکر، به این نتیجه رسیدیم که ویدیو مورد نظر میبایست اشارهای به تبدیل میوهها به ماتینا داشته باشد و از چرخش که کنایه از تغییر و تبدیل است در فرم ویدیو استفاده شد. ضمنا در موقعیتهای مختلف ماتینا را میببینیم که القا کنندهی حضور این برد در تمام لحظهها و مکانهاست.
ویدیو از چه طریقی در حال وایرال شدن است؟
احمد صحیحی از آژانس لیمون: بنا بر هدفی که داشتیم و برای به دست آوردن 4.2 میلیون ویو در اینستاگرام سعی کردیم تقریبا تمام اقشاری که مخاطب محصول هستند را شناسایی نموده و به تناسب آن صفحه های مناسب را برای وایرال این ویدئو پیدا کنیم.
صفحههایی با موضوعات آشپزی، لایف استایل، ورزشی و حتی سرگرمی برای وایرال این ویدئو انتخاب شدهاند.
با توجه به اینکه نوشیدنیهای ماتینا دارای تخم ریحان هستند و این ماده پر از خاصیت است شعار (با اینا تابستونو سر میکنم) و (با این ترکیب عطش ممنوع) برای این کمپین ویدئویی و کاور ویدئو تعیین شد تا بتواند توجه بیشتری از مخاطبان پیجهای مورد نظر جلب نماید.
برای هدایت مخاطبان به صفحه ماتیینا نیز مسابقهای با جایزه یک اسکوتر برقی در صفحه ماتینا برگزار گردید.
برای دیدن ویدیو روی اینجا کلیک کنید
درباره برند ماتینا و مزیت آن نسبت به مابقی رقبا توضیح بفرمایید؟
مونا هادیان مدیربازاریابی و تحقیقات بازار: ماتینا نوشیدنی حاوی تخم شربتی بر پایه آب میوه است که حداقل 25 درصد آب میوه دارد. ماتینا دارای هفت طعم است: پرتقال، آلبالو، انار، موهیتو، آناناس، انبه و هلو. در تولید ماتینا سعی شده از مواد اولیه طبیعی استفاده شود مانند آب میوه طبیعی بصورت کنسانتره، رنگ خوراکی طبیعی، شیرین کننده طبیعی.
برند ماتینا به تازگی ویدیوی را اکران کرده است، این ویدیو با چه هدفی برنامه ریزی شده است؟
مونا هادیان: ویدئوی تولید شده برای ماتینا با هدف اطلاع رسانی و آگاهی از برند با تمرکز بر تنوع طعم ها و وجود آب میوه طبیعی در محصول تولید شده است.
ویدیوی مورد نظر از طریق چه رسانههایی در حال انتشار است؟
مونا هادیان: ویدئو در پیجهای پربازدید اینستاگرام انتشار یافته و بیش از چهار میلیون بازدید داشته است.
آیا برند ماتینا در ادامه مسیر برنامهی جدیدی را در حوزه تبلیغات و مارکتینگ اجرایی خواهد کرد؟
مونا هادیان: حوزه مارکتینگ و تبلیغات جزو لاینفک تولید و فروش محصولات است و قطعا در آینده با کمک آژانس های تبلیغاتی خلاق، پلن های جذابی برای ارتقا جایگاه ذهنی برای این نوشیدنی پرخاصیت انجام خواهد شد
برند ماتینا با چه مسئلهای به سراغ لیمون آمد؟
صابر قدیمی از آژانس لیمون : مهمترین دغدغهی ماتینا، افزایش آگاهی نسبت به برند بود. محصولات ماتینا از میوه ساخته میشود و دنبال راهکاری بودند تا درک صحیحی از ماتینا برای مخاطب به وجود بیاید. ضمنا تمایل داشتند ویدیو در فرم و محتوا دارای خلاقیت باشد و از موتیف های تکرار شونده استفاده نشود.
برای حل این مسئله چه راهکاری ارائه شد؟
صابر قدیمی: برای این موضوع پس از برگزاری سلسله نشستهای اتاق فکر، به این نتیجه رسیدیم که ویدیو مورد نظر میبایست اشارهای به تبدیل میوهها به ماتینا داشته باشد و از چرخش که کنایه از تغییر و تبدیل است در فرم ویدیو استفاده شد. ضمنا در موقعیتهای مختلف ماتینا را میببینیم که القا کنندهی حضور این برد در تمام لحظهها و مکانهاست.
ویدیو از چه طریقی در حال وایرال شدن است؟
احمد صحیحی از آژانس لیمون: بنا بر هدفی که داشتیم و برای به دست آوردن 4.2 میلیون ویو در اینستاگرام سعی کردیم تقریبا تمام اقشاری که مخاطب محصول هستند را شناسایی نموده و به تناسب آن صفحه های مناسب را برای وایرال این ویدئو پیدا کنیم.
صفحههایی با موضوعات آشپزی، لایف استایل، ورزشی و حتی سرگرمی برای وایرال این ویدئو انتخاب شدهاند.
با توجه به اینکه نوشیدنیهای ماتینا دارای تخم ریحان هستند و این ماده پر از خاصیت است شعار (با اینا تابستونو سر میکنم) و (با این ترکیب عطش ممنوع) برای این کمپین ویدئویی و کاور ویدئو تعیین شد تا بتواند توجه بیشتری از مخاطبان پیجهای مورد نظر جلب نماید.
برای هدایت مخاطبان به صفحه ماتیینا نیز مسابقهای با جایزه یک اسکوتر برقی در صفحه ماتینا برگزار گردید.
برای دیدن ویدیو روی اینجا کلیک کنید