شرکت تولید کننده اپلیکیشن کنفرانس ویدئویی زوم ممکن است موفقیت آمیز ترین سال حیات خود را در طول دوران شیوع گسترده کرونا سپری کرده و به مردم و کسب و کارها در سرتاسر جهان راهی آسان برای حفظ ارتباط و در عین حال دور ماندن از اماکن عمومی و دفاتر کاری ارائه داده باشد اما با این حال، با بازگشت به زندگی معمولی، نیاز کمتری به حضور مجازی در مهمانیهای شام یا جلسات مهم کاری از طریق این اپلیکیشن احساس میشود.
با نگاهی به آینده، زوم به تازگی ضمن احیای هویت برند خود، قصد دارد ثابت کند که چیزی فراتر از یک نرم افزار مخصوص کنفرانس ویدئویی است. به نظر میرسد که چنین حرکتی معطوف به ارائه خدمات ایمیل و تقویم جدید خواهد شد.
اگر تا به حال از شما خواسته شده که به جلسه ای در زوم بپیوندید، به احتمال زیاد لینک دعوت را از طریق Gmail یا Outlook دریافت کرده اید. این بدان معنا است که اغلب اوقات ایمیل حاوی لینک دعوت توسط رقبایی مانند گوگل و مایکروسافت که هر کدامشان خدمات تماس درون برنامه ای را پوشش میدهند، رهگیری خواهند شد.
خدمات ایمیل و تقویم زوم در دو سال گذشته در حال توسعه بوده و ممکن است به موقع برای کنفرانس «Zoomptopia» در نوامبر آماده شوند. همچنین شایعه شده که نامهای احتمالی این خدمات، «Zmail» و «Zcal» خواهند بود.
موفقیت فراوان تقویم زوم قابل پیش بینی است زیرا وجود یک گزینه زمان بندی درون برنامه ای میتواند به افراد کمک کند تا پیگیر تماسهای خود باشند.
ورود دیرهنگام زوم به بازار ایمیل ممکن است مشتریان را به تعجب وادارد. در ادامه موفقیت آن در درک و جلب توجه مشتریانی که به احتمال زیاد آدرس ایمیلی دارند که به آن وفادارند، فعلا نامشخص خواهد بود.
با وجود آن که پیش بینی میشد زوم پس از کاهش میزان شیوع کرونا شاهد افت تعداد مشتریان خود باشد، اما در واقع در این مدت زوم نرخ رشدی ثابت را تجربه کرده است. بر اساس گزارشات مالی دریافتی، امسال پایگاه مشتریان آن نسبت به سال گذشته 8 درصد افزایش یافته و میتواند 1.1 میلیارد دلار در سه ماهه دوم سال مالی 2023 درآمدزایی داشته باشد.
در نتیجه، ممکن است فرصتی بهتر از این برای سرمایه گذاری اپلیکیشن زوم بر روی نرخ رشد خود به دست نیاید.
www.designtaxi.com