• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

07/4 1401



چند هفته پس از قتل جورج فلوید به دست نیروی پلیس در امریکا در سال 2020، شرکت مشاوره «Kantar» مدت زمانی را صرف بررسی احساسات و باور‌هایی کرد که در جریان اعتراضات در مصرف کننده به وجود آمده و تجلی می‌یابد.

نژادپرستی مساله پیچیده ای است، بنابراین تنوع در نحوه ابراز احساسات مردم در جریان اعتراضات در سرتاسر کشور، چندان عجیب و دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. تحقیقات موسسه مشاوره «Kantar» نشان داد که 75 درصد از افراد از قومیت‌های مختلف، در جریان اعتراضات در ابتدا درجاتی از احساس تنش، نا امید، غم و عصبانیت را تجربه می‌کنند. پس از چند وقت، افراد درباره احساسات خود فکر کرده و در 70 درصد از موارد، اعتراضات شکل هدفمندی به خود می‌گیرند.


نقش برند‌ها در حمایت از اعتراضات مسالمت آمیز

Kantar متوجه شد که تقریبا نیمی از آمریکایی‌ها به نقش موثر و پر رنگ برند‌ها در حمایت از اعتراضات واقف بوده و 45 درصد از آن‌ها معتقدند که حمایت برند‌ها از اعتراضات نشان از درک بالای این مساله توسط آن‌ها دارد. به این ترتیب مصرف کنندگان متوجه می‌شوند که برند‌ها برای آن‌ها و باور‌هایشان ارزش قائلند. مثل همیشه این آمار و ارقام در نسل‌های جوان تر رو به افزایش است: 61 درصد از جوانان 18 تا 24 ساله و 55 درصد از افراد 25 تا 34 ساله معتقدند که برند‌ها باید به نفع اعتراضات موضع بگیرند. البته پاسخ‌ تک تک افراد به حمایت هر برند ممکن است در نوع خود منحصر به فرد باشد اما مسلما یک گام واضح در مسیر حمایت از اعتراضات، گوش دادن به حرف‌های مشتریان، درک احساسات و باور‌های آن‌ها خواهد بود.


www.kantar.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.