dnaunion پس از اختلالات ایجادشده در اینترنت و چالشهای پیشآمده برای فعالان حوزۀ دیجیتال، اطلاعیهای را در جهت حمایت از آژانسهای تبلیغات دیجیتال و سرمایهگذاری در آنها منتشر کرد. در پی این اطلاعیه، dnaunionاعلام کرد: «در جذب سرمایۀ مدیا آرشیو مشارکت کرده و در آن سرمایهگذاری کرده است.»
شایان شلیله مشاور مرکز نوآوری آو دربارۀ سرمایهگذاری dnaunion در مدیا آرشیو گفت: «مدیا آرشیو پس از این سرمایهگذاری خدمات خود را گسترش خواهد داد. در همین راستا، مدیا آرشیو با مدیریت و کنترل مرکز نوآوری آو، گزارشهایی را از وضعیت تبلیغات صنایع مختلف فعال در بازار ایران منتشر خواهد کرد. در این گزارشها، با هزینهای کم، نگاهی سریع به وضعیت تبلیغات تلویزیونی ایران داریم. برای مدیران عامل، مدیران بازاریابی، مدیران برند، مدیران بازاریابی دیجیتال و... که به اینسایتهای سریع نسبت به تبلیغات نیاز دارند، گزارشهای مدیا آرشیو، بهترین است.»
شهرام شفائی، بنیانگذار مدیا آرشیو، دربارۀ جذب سرمایهگذاری از dnaunion گفت: «مدیا آرشیو با هدف برقراری ارتباط میان حوزههای مختلف صنعت تبلیغات ایران پایهریزی شد. پس از مدتی فعالیت، متوجه شدم که هیچ راه دسترسیای به آرشیو تبلیغات تلویزیونی ایران وجود ندارد و ایجاد چنین بستری ضروری است. بر همین اساس، مدیا آرشیو به رسانهای برای مشاهدۀ آرشیو تبلیغات تلویزیونی ایران تبدیل شد. مدیا آرشیو از همان ابتدا درصدد توسعۀ فعالیتهای خود بود؛ توسعهای که از این پس با هدایت گروه dnaunion با سرعت بیشتری انجام خواهد شد. مدیا آرشیو در تلاش است با ارائۀ گزارشهای مختلف از وضعیت تبلیغات به برندها جهت دریافت اطلاعات مفید، کمک کند. چنین گزارشهایی علاوه بر بزرگان بازار، به کسبوکارهای متوسط، کوچک و استارتاپها نیز کمک خواهد کرد. در ادامۀ مسیر، مدیا آرشیو خدمات دیگری را نیز رونمایی خواهد کرد.»