11/25
1401

همچنین این گروه خبر از گسترش سرمایه گذاریهای شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) در زمینههای تحقیقات انواع رسانههای تبلیغاتی، تحقیقات مصرف کننده، سوشال لیسنینگ (Social Listening)، برند مانیتورینگ (brandmonitoring) در فضای آنلاین و... داد. علاوه بر موارد ذکر شده، گروه در زمینه Big Data در حوزههای Adtech،Martech نیز خدماتی را به مشتریان ارائه داده و این خدمات را به زودی گسترش خواهد داد.
لازم به ذکر است؛ dnaunion پس از اختلالات ایجادشده در اینترنت و چالشهای پیشآمده برای فعالان حوزۀ دیجیتال، در آبان ماه 1401اطلاعیهای را در جهت حمایت از آژانسهای تبلیغات دیجیتال و سرمایهگذاری در آنها، منتشر کرده و اعلام کرد: در پی انتشار این اطلاعیه گروه؛ دو میلیارد سرمایهگذاری مستقیم انجام داده و تقریباً ده برابر این رقم، تعهد سرمایهگذاری داده شده است.