06/5
1397
ام بی ای نیوز: همه ما با شکلات وسوسه می شویم اما Ikea امسال برای تبلیغ مبلمان خود نیز از سوژه روز جهانی شکلات (7 جولای) استفاده کرده است.
یک سری پست ها، با همکاری آژانس تبلیغاتی ACNE و قطب خلاقیت Ikea، قالب های شکلات این خرده فروشی را پهلو به پهلوی اسباب و اثاثیه خود با تم شکلاتی از جمله کفپوش ها، بالشتک ها و کابینت های دیواری قرار می دهند. همه این کالا ها به طور قابل توجهی از شکلات ها گران تر هستند اما مکمل های عالی برای همتایان مواد غذایی خود به نظر می رسند.
برای مثال این شکلات ها به شکل ظریف و زیبایی با کابینت ها تطابق پیدا می کنند: برخی شکلات ها برای خوردن و برخی دیگر برای نگه داشتن اشیاء داخل آن ها تولید می شوند. Ikea هر دو آن ها را دارد.
دست اندرکاران
مشتری: Ikea
آژانس تبلیغاتی: ACNE
شرکت فیلمسازی: ACNE
مدیر اجرایی خلاقیت: یوهان بلو
مدیر خلاقیت، قطب خلاقیت Ikea: مورتن کجار
کارگردان ارشد هنری: تیاگو پینهو
کارگردان هنری: اسحاق بانیر، میریان تیسوجیتا
نویسنده: جول لیندبلاد
عکاس: آندرس کیلبرگ
مدیر پروژه: لاویسا فریمن بندز
مدیر ماموریت ها، قطب خلاقیت Ikea: لوئیس آلوارسون
مدیر محتوا، ارتباطات بازاریابی: جوانا باسراک کریک
مترجم: مرضیه فروتن
www.creativity-online.com