• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

05/22 1397

ام بی ای نیوز: 
در سال 2017، آژانس خلاقیت Cheil هنگ کنگ با کمپین "خاموشی در هرج و مرج" نظر همه افراد را در جشنواره کن به سوی خود جلب کرد. این کمپین توهمات بصری برجسته و عالی به تبلیغ برند JBL، سازنده لوازم الکترونیکی صوتی، می پردازد. در نتیجه دو جایزه شیر برنزی از این جشنواره نصیب استودیو شد.
پرورش این ایده طراحی دو آگهی تبلیغاتی دیگر توسط شعبه هنگ کنگ آژانس را در پی داشت که از ارتباط بیشتری با رویداد های سال 2018 برخوردار بودند.

در اولین آگهی یک مرد را در شرایطی آرام نشان می دهد که کاریکاتورهای دونالد ترامپ و کیم جونگ اون دور از او بر سر هم داد می زنند. فضای سفید اطراف او با طرح کلی دهان دو چهره شناخته شده در جهان، هدفون های JBL با قابلیت حذف سر و صدا را به تصویر می کشند.
در آگهی تبلیغاتی بعدی از دهان ها و چهره های خوزه مورینیو از منچستر یونایتد و پپ گواردیولا از منچستر سیتی رونمایی می شود. این دو سر مربی دنیای فوتبال همواره با هم در تعارض بوده و در شرایط مختلف با هم برخورد کرده اند.
فضای منفی تصاویر زیر به شکلی هوشمندانه پیام آگهی های تبلیغاتی را به شما منتقل می کنند.

مترجم: مرضیه فروتن
www.designtaxi.com
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود