• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

05/7 1397

ام بی ای نیوز: 
آدریان فوکو، مدیر ارشد بازاریابی پیتزا بوستون می‌گوید: «تابستان و فصل غذاخوردن در فضای باز رستوران‌ها برای کانادایی‌ها و «پیتزا بوستون» اهمیت زیادی دارد. طرح کنونی ما، قرار بود سرگرم‌کننده و بخشی از فعالیت بزرگ‌تر ما در فصل تابستان باشد. در نهایت روشی را پیدا کردیم که بتوانیم دو موضوع مورد علاقه‌مان را کنار هم به نمایش بگذاریم: فضای باز و پیتزا.»
صندلی‌ها که با دقت از نمونه‌‌های واقعی کپی شده بودند، با مواد بی‌ضرر برای غذا، به شکل سه‌بعدی چاپ شدند. 

پل لیتل، مدیر خلاقیت آژانس سنت جان که در ساخت مبلمان به پیتزا بوستون کمک کرده بود، می‌گوید: «مردم همیشه گفته‌اند که این سه‌پایه‌ی پیتزا شبیه میزهای کوچک پاسیوهایشان است. وقتی شروع به ساختن صندلی‌های مناسب برای آن‌ها کردیم، می‌دانستیم کار بزرگی انجام می‌دهیم. می‌دانستیم همه خوشحال می‌شوند و نشستن در فضای باز (پاسیوی) پیتزا بوستون هم قرار است همین نتیجه را داشته باشد.»‌
کار در شبکه‌های اجتماعی‌پیتزافروشی منتشر شد. تعداد محدودی از این صندلی‌ها تولید و برای سفارش‌های بیرون‌بر ارسال شد. 

مترجم: نازنين کي نژاد
www.adsoftheworld.com
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود