• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

10/2 1397

ام بی ای نیوز:
 در قالب آمیزه ای از عشق و طنز، Subway به وسیله یک کمپین جدید، محصول آژانس تبلیغاتی J. Walter Thompson سیدنی مشتریان را به دوباره عاشق شدن دعوت می کند. Subway با علم به رضایت مشتریان از گزینه های ناهار خود، دست به نمایش همه طعم های تازه، سس ها و ادویه های جدید، ترکیب های خوشمزه جدید هیجان انگیز و مواد اولیه بهبود یافته از طریق یک کمپین نو با سبکی دلربا و جذاب می زند.

به گفته سایمون لانگلی، مدیر اجرایی خلاقیت Walter Thompson، استرالیایی ها در مورد Subway احساساتی و پر شور رفتار می کنند اما گهگاه احتمال گرفتار شدن در دام ناهارهای روزمره قدیمی یکنواخت نیز وجود دارد. هدف از راه اندازی کمپین یادآوری این نکته به مردم است که مواد اولیه جدید خوشمزه متعددی برای ادویه دار کردن ناهار وجود دارند. در ادامه یک کارگردان به نام "دیو وود" این پیام را توسط لحن صدایی نو و هیجان انگیز برای برند Subway منتقل کرد که به استرالیایی ها اجازه عاشق شدن دوباره سر میز ناهار را می دهد.

شاخه: غذا
مشتری: Subway
آژانس تبلیغاتی: J Walter Thompson، سیدنی
شرکت فیلمسازی: Goodoil Films
کشور: استرالیا

دست اندرکاران
کارگردان: دیو وود
مدیر اجرایی خلاقیت: سایمون لانگلی
نویسنده: کت توماس
مدیر هنری: نیک دورینگ
تهیه کننده آژانس: نیکول ریچاردسون
تهیه کننده شرکت فیلمسازی: لی تامسون
استودیو صدا: Rumble
خدمات پس از تولید: THE EDITORS
رئیس ارشد امور مشتریان: جیمز انسل
برنامه ریز ارشد: هیتر موریسون
مدیر امور مشتریان: جک بورتون



مترجم: مرضیه فروتن
www.bestadsontv.com
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود