ام بی ای نیوز: نورسکا محصول تازه شرکت بن مانو است که برای نخستین بار در ایران تولید شده وایده ی تازه ای است که قهوه تازه دمی با عطر و طعم مطلوب را کوتاه ترین زمان ممکن تهیه کرده و درچند مرحله ی ساده غیرتخصصی به وسیله ابزار همراه ارائه می کند.
سبک زندگی امروز نیازهای تازه ای را رقم زده که باعث رونق و حتی ایجاد کسب وکارهای تازه ای شده. سبکی از زندگی که این روزها بسیاری ازافراد جامعه برای سرگرمی، تفریح و... انتخاب می کنند، حضور در کافی شاپ هایی است که فضای متفاوت وخاص متناسب با سلیقه مخاطبان خاص خود را ارئه کرده اند، دراین میان شرکت های تولید کننده انواع نوشیدنی و مواد غذایی مورد نیازدرچنین فضایی بی کار نمانده و محصولاتی متناسب با این رویکرد، تولید و روانه بازارکرده اند.
یکی از این محصولات قهوه است که درسبک زندگی ایرانی ها بیش ازپیش جای بازکرده. علیرضا گل محمدی مدیرمارکتینگ شرکت بن مانو در گفتگو با ام بی ای نیوز از این تغییر سبک زندگی مخاطبان به عنوان نقطه ی عطفی برای تولید محصولی تازه سخن گقته و تصریح میکند: قهوه ازنو کمپینی است که این روزها به شکل گسترده اکران شده سبک تازه ای از قهوه دمی با حفظ طعم عطر مطلوب را به مخاطب معرفی میکند که به لحاظ مکانیزم نوآورانه به کاررفته در تولید آن که ابزار دم آوری همراه است، در سریعترین زمان با نصب روی لبه ی لیوان و یا ماگ و ریختن آب جوش در دو یا سه مرحله روی فیلتر و قهوه ی آسیاب شده، امکان تهیه نوشیدنی به سلایق وحتی نیازافراد را فراهم می کند.
او در توضیح مطلب فوق اضافه کرد: درحال حاضر بیش از 15 نوع قهوه توسط این مجموعه تولید شده که به دارا بودن درصدهای متفاوت کاِفیئن به کاررفته برحسب سلیقه و نیاز مخاطبان امکان استفاده ازآن وجود دارد به عنوان نمونه قهوه مناسب برای افرادی که درشب تمایل به مصرف آن دارند و به دلیل کافئین بالا دچاربی خوابی یا تپش قلب می شوند محصول مخصوص 8pm (هشت شب) طراحی شده که امکان مصرف آن برای مخاطبان فراهم می آید. در واقع نشانه و ساعت درج شده درروی جلد محصول به مخاطب این امکان را می دهد که برحسب نیازشان در موقعیت ها و ساعات مختلف دست به انتخاب بزنند.
مدیرمارکتینگ شرکت بن مانو در مورد دلیل تولید این محصول گفت: اصولاً تهیه قهوه کارزمان برو پرهزینه است و دستگاه های خاصی که در کافی شاپ و هتل ها برای دم آوری قهوه مورد استفاده قرار می گیرد امکان تهیه ی چنین نوشیدنی را فراهم می کند که برای مصرف خانگی یا درمحل کار و... مناسب و به صرفه نیست لذا به همین دلیل تصمیم گرفتیم چالش مورد نظر را با تولید قهوه رست شده و آسیاب شده ای که داخل فیلترهایی قرار داده شده که خود آن درون بسته های آلومینیومی که برای حفظ عطر و طعم در اتمسفر اصلاح شده دور از اکسیژن بسته بندی شده قرارگرفته است و همان ویژگی نوشیدنی مطلوبی را دارد که درکافی شاپ ها تهیه می شود را برطرف کنیم.
او در مورد نحوه ی معرفی این محصول با اشاره به این موضوع مهم که استفاده ازقهوه درجامعه ایران روه به گسترش است افزود: استفاده از روشهای مختلف تبلیغ ازجمله سمپلینگ در بیش از 30 نقطه درکشور مهمترین رویکردی بوده که مورد نظر قرارداشته و همچنین برای حضور در ناخودآگاه ذهن مخاطبان و افزایش آگاهی از برند و با توجه اهدفی که در طراحی کمپین دیده شده که استفاده از رسانه محیطی انتخاب و اجرا شده است.
نورسکا واژه ای است که در کمپین تبلیغاتی به کار رفته و برگرفته از"نو" یعنی سبک تازه ای از قهوه دمی و "کا" نشانه ی حرف نخست کافی است.
mbanews.ir-مریم غضنفری